JAK DOKONAĆ ZWROTU PRODUKTU ?
Zmienili Państwo zdanie? Rozmiar artykułu okazał się nieodpowiedni?
Zobowiązujemy się wymienić produkt lub dokonać zwrotu pieniędzy w okresie 30 dni od daty dostarczenia Państwu przesyłki.
Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne, może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Klient powinien odesłać wadliwy produkt na własny koszt na adres Sklepu Rzeźnika widniejący na paragonie. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi nabywca i nie są one zwracane przez sprzedawcę.